Tuesday, November 5, 2013

welcome back !!

Assalamualaikum !

Sudah bersawang ini blog.. sudah lama tidak menulis. Apo kono eah jang ?
rase2 mahu nak dekat setahun tak mengupdate blog ini.. terlupa
Password punye pasal la.. email pon tak ingat.. entah ape aku balun mase soalan recovery
td.. kuikui

Aku yang dulu bukan aku sekarang..
Makin lame makin tua.. mane la nak same kan.. haha umur dah meningkat cara penulisan pun kene juga matang ..

Haha aku sendiri tergelak and delete post2 tak matang dari blog aku sendiri.. rase geli pulak bace Post pada zaman kanak2 tu.. mcm nyampah je, mcm nyampah je..
Tak mengapelah kan..janji dah sedor diri kate org kan.. kehkeh
Ada banyak kelemahan dalam blog ni.. ish2 header tu dah boleh tukar rasenye..
Lame btol gune header tu.. ade mase baru buat..

Dahulu kala pertama kali membuat blog ini aku masih bersekolah.. haha sekarang sudah masuk alam pekerjaan.. alhamdulillah. Masa belajar memang banyak ragam. Semua bende nak explore.. time dah kerja takde maknenye nak menjenguk. Itu la best nye alam belajar kat skola ni.

Ok, sudah2 la dengan flashback kan.. bosan je bace.. haha now it's the time to moving forward and live our life happily.. salam ukhuwah blogger2 sekalian dan salam maal hijrah !

1 comment:

  1. nasib baik dah recover balik
    kalau tak....hahahahahaha

    ReplyDelete