Wednesday, February 8, 2012

im your boy and u're my girl

peh2.. title nak gempakk an..
tayah nak tertipu la kawan2...
aku takde cerite pasal relationship ni...
ekekeke

nak cerite ler.. dalam farmasi hari nih penuh 
ngan gelak ketawa semua staff ... aku tak tau la 
kenape hospital ni punye farmasi memang happening...
aku suke kerja sini.. insyaAllah aku apply job kat sini..
jadi orang shah alam ler aku nanti.. hahaha

haa... kerja kat hospital nih memang bahagie...
makan tengahari FREEEEE ! !  (utk student)
duit pun save gile babun.. 
al-maklum~ tengah kumpul duit nak beli some gadgets...
macam2 nak beli ni.. 

then nak buat loan beli kereta pulakkan..
nak meminang anak dara orang pulak kene lah sediakan rumah sebijik..
 kann.. haa,, future plan nih der.. 
jangan main2, tengok aku nih macam suke buat lawak (tak serious)
sebenarnye aku akan jadi serious kalau bab2 kerja, hidup, relationship..
siape yang kenal, tahu lah aku nih macam mane perangainye..
ekeke.. 
oke ler.. aku nak berehat sebentar bersama cadbury ~ 
assalamualaikum 

~i'll be back~


No comments:

Post a Comment