Monday, March 21, 2011

melayan lagu faizal tahir ! haha (azie kecoh !)

ku membenarkan jiwaku tuk mencintaimu
ke persembahkan hidupku tuk bersama kamu
dan diriku untuk kamu
belum pernah ku merasai begitu


semua itu telah berlalu harapan ku palsu
dan mungkin hari yang satu terus ku tertunggu
dihatiku masih kamu
belum pernah ku ingin terus menunggu


aku lemah tanpa kamu
ku inginmu dampingiku
aku fahami aku bukan terbaik tuk dirimu
sampai syurga ku menunggu
sampai syurga ku cintamu
hanya satu 
hanya kamu


ku membiarkan hatiku tuk merinduimu
ku menghamparkan sakitku tuk tatapan kamu
bersamamu harapanku 
hilang dalam terang yang membutakan ku


dan segala yang ku ada
ku berikan semua
untuk dirimu saja
ku mahu dirimu 


yang tuk selamanya biar smpai syurga
aku menunggu cinta darimu agarku sempurna


namun aku tetap aku
yang terbaik tuk diriku
hanya satu 




p/s : saje menjiwang.. hahaha


~the end~

1 comment:

  1. buntot betol la kau nehhh ! takyah la letak azie kecoh tu kok ye pongggg

    ReplyDelete